Úvod » Aktuality » Bankovnictví zažívá přerod...

Bankovnictví zažívá přerod…

 12. 08. 2014, 13:04

Banky byly dosud zvyklé na „pohodlného“ klienta, který jen nerad měnil své zvyky a nenutil své bankovní domy k pružným reakcím na vývoj trhu.

Současný aktivní klient však vyžaduje kvalitní on-line a mobilní bankovnictví, vysokou úroveň call center, snadný přístup k bance a rychlost vyřízení požadavků. Odhalily to výsledky nezávislého průzkumu společnosti EY, který proběhl na vzorku více než 32 tisíc klientů bank ve 43 zemích světa. Z průzkumu rovněž vyplynulo, že pro klienty jsou při komunikaci s bankou návštěvy poboček až na čtvrtém místě v žebříčku využívaných komunikačních kanálů.

Podobným přerodem prošel rovněž způsob získávání informací o produktech. Klienti jako zdroj upřednostňují webové stránky banky a důležitým komunikačním a informačním kanálem se v poslední době staly také sociální sítě.


Vytisknout Poslat článek Nahoru


Až 8 000 Kč ročně ušetříte za každého zaměstnance!

Využijte programu
Absolut Benefity
k získání benefitů pro vaši firmu.

Absolut Benefity

Hledáme nového kolegu!

Otevíráme 1 pozici finančího asistenta nebo asis­tentky.

Kariéra

PENZE+…program pro zajištění vyšší životní úrovně

Chcete si zvýšit životní úroveň v penzi? Víte jak získat potřebné finance snadno a efektivně?

Program PENZE+




Hledaný výraz: Vyhledávání