Úvod » Aktuality » Důležité informace o změnách v oblasti životního pojištění pro klienty

Důležité informace o změnách v oblasti životního pojištění pro klienty

 11. 11. 2014, 16:07

Přinášíme Vám přehled nejdůležitějších termínů, do kdy je třeba splnit určité povinnosti…

1.1.2015 – změna zákona

  • Od 1.1.2015 dochází k novele zákona o dani z příjmu, která upravuje daňové zvýhodnění životního pojištění. Ke dvěma doposud platným podmínkám (trvání do 60 let věku a minimální doba trvání 5 let) přibývá další a to nemožnost výběru prostředků z pojištění formou mimořádného výběru.

25.11.2014 – podání žádosti o výběr prostředků

  • Po 1.1.2015 již nebude možné z daňové uznatelných smluv životního pojištění vybírat prostředky. Co z toho vyplývá?

Máte-li ve Vašem životním pojištění disponibilní prostředky, které chcete vybrat, je nutné o výběr požádat do 25.11.2014. Aktuální stav Vaší smlouvy Vám zjistíme. Rovněž Vám připravíme i žádost o výběr prostředků a to u všech pojišťoven.

31.3.2015 – volba režimu smlouvy

  • Do 31.3.2015 se musíte rozhodnout, zda Vaše smlouva životního pojištění bude nadále v režimu daňového zvýhodnění (bez možnosti mimořádných výběrů) nebo naopak (možnost výběrů, ale bez daňového zvýhodnění, tzn. i bez příspěvku zaměstnavatele).

O tomto rozhodnutí musíte informovat pojišťovnu a zaměstnavatele.

15.11.2014 – 15.3.2015 – jsme Vám k dispozici – konzultace smluv

Vzhledem k náročnosti celé problematiky a časové tísni je ideálním řešením krátká konzultace s našimi pracovníky, v rámci které Vám pomůžeme se všemi smlouvami životního pojištění a pomůžeme Vám zodpovědět především tyto otázky:

  • Z jaké smlouvy vybrat peníze
  • Jakou smlouvu ponechat v režimu daňového zvýhodnění
  • Na jaké smlouvě si ponechat možnost výběrů

Máme 13 let zkušeností v této oblasti a najdeme pro Vás to nejvhodnější řešení. Dále Vám pomůžeme optimalizovat rozsah pojistného krytí a výši platby za životní pojištění. Zlevníme Vám pojištění až o 50%. Neváhejte nás prosím kontaktovat pro jakékoliv dotazy a připomínky.

Ing. Václav Líva, majitel a obchodní ředitel tel: 603 804 866, e-mail: vaclav.liva@ab­solutin.cz Klientské centrum: Revoluční 3, Praha 1, 9–17 hod, po dohodě i dříve či později. tel: 603 883 535 e-mail: pojisteni@abso­lutin.cz


Vytisknout Poslat článek Nahoru


Až 8 000 Kč ročně ušetříte za každého zaměstnance!

Využijte programu
Absolut Benefity
k získání benefitů pro vaši firmu.

Absolut Benefity

Hledáme nového kolegu!

Otevíráme 1 pozici finančího asistenta nebo asis­tentky.

Kariéra

PENZE+…program pro zajištění vyšší životní úrovně

Chcete si zvýšit životní úroveň v penzi? Víte jak získat potřebné finance snadno a efektivně?

Program PENZE+




Hledaný výraz: Vyhledávání